2009 m. lapkričio 14 d., šeštadienis

Virė ....virė....muilą

Vieną vėlų vakarą,sugalvojau,jog vis delto labai noriu pabandyti pasigaminti naminio kvepiančio muilo.Tai tebūtų perlydytas muilas,nes dirbti su šarmais ir aliejais tikrai man dar ne laikas.Žinot,lydydama muila,apsistačiusi buteliukais,žolelėm,prieskoniais pasijaučiau lyg lengvai raganaučiau.Nors pirmas blynas prisvilęs,bet vis delto gavosi geriau nei aš tikėjausi.Gaminimo procesas užbūrė labai labai.......Būtinai bandysiu dar......
Muilas su medum,kava,cinamonu ir vanile






2 komentarai:

  1. :) Pernai prieš kalėdas mano n amai lygiai taip pat kvepėjo ir net muiliukų formelė tokia pati buvo:) Padovanojau kalną draugams ir dar vonioj maišiukas guli:)Smagus užsiėmimas:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai,užsiėmimas užburiantis.O pieno,medaus,vaniles,cinamono kvapas man visad asocijuojasi su jaukumu:)Laukiu sekančio karto,kai namuose spengs tyla,ir aš galesiu paraganauti:)

    AtsakytiPanaikinti